niedziela, 8 marca 2020

Prośba o przekazanie 1 % podatku- Basia Ożga

Kochani Misiowi Przyjaciele!!!

W 2020 roku nie zwalniam tempa i cały czas pracuję na moją misiową samodzielność.
Dzięki intensywnej rehabilitacji logopedycznej, którą mam obecnie 3- 4 razy w tygodniu powoli zaczynam wypowiadać swoje pierwsze słowa. 
Dzięki zajęciom z integracji sensorycznej (2 razy w tygodniu), aquaterapii (1-2 razy w tygodniu) oraz fizjoterapii jestem coraz bardziej sprawna i z dnia na dzień coraz lepiej radzę sobie z misiowym chodzeniem.
Od niedawna rozpoczęłam też trening słuchowy Medotą Johansena, który może poprawić jakość misiowego słuchu oraz misiowe skupienie podczas różnych zajęć terapeutycznych.
Jak sami widzicie- mam co robić. 
Właśnie dlatego z całego serducha będę Wam wdzięczna za dołożenie cegiełki do misiowej rehabilitacji.

Aby przekazać Basi 1% należy w rozliczeniu rocznym PIT w części „WNIOSEK O PRZEKAZANIE 1% PODATKU NALEŻNEGO NA RZECZ OPP" wpisać:
1. Numer Krajowego Rejestru Sądowego Fundacji "Potrafię Pomóc" (KRS):  
0000303590

2. Wnioskowaną kwotę podatku, nie wyższą niż 1% należnego podatku (po zaokrągleniu do pełnych dziesiątek groszy w dół).

3. W części "INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE" w rubryce "Cel szczegółowy 1%":
240-211 Barbara Ożga


Z całego serducha dziękuję- Wasza Mała Misia (Basia Ożga) z siostrą i rodzicami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz