niedziela, 15 marca 2020

Misiowe nowości

Kochani Misiowi Przyjaciele!!!

W ubiegłym tygodniu otrzymałam wyniki badań misiowego hormonu wzrostu- wszystkie misiowe wyniki są bardzo niskie i jest konieczność przeprowadzenia kolejnego badania - również w szpitalu (termin ustalony na koniec czerwca 2020).
I znowu będę musiała spędzić min. dwa dni w szpitalu....

 
Dostałam również wyniki misiowego wieku kostnego- jest on wyższy niż misiowy wiek (co nie jest dobre- oznacza to iż misiowe kości szybciej się starzeją i szybciej zakończę okres wzrostu). Dostałam tez od Pani doktor skierowanie na dentosymetrię- badanie gęstości kości (pod kontem osteoporozy). 
U dzieci z zespołem Shaaf- Yang zdecydowaniej częściej występują zaburzenia gęstości kości w porównaniu do zdrowych dzieci- mogą one już występować w wieku 5-6 lat (stąd konieczność badania).
***
Z uwagi na Koronawirusa, razem z misiową terapeutką- Panią Anią- misiowi rodzice zdecydowali o odwołaniu misiowych zajęć logopedycznych. Niestety, mimo iż misiowa mama starała się mi wytłumaczyć "dlaczego"- nie do końca byłam przekonana jej argumentacją i cały sobotni poranek wołałam "LOPEDA"- w misiowym słowniku "Logopeda" :)


Filmik z pozdrowieniami dla Pani Ani :) 
 ***
Pewnie zastanawiacie się, jak spędzam ostatnie dni? 

Staram się spędzać je jak najbardziej owocnie- robię trening misiowego słuchu metodą Johansena:


Lub oddaję się misiowej lekturze- "My little Ponny", "Kubuś Puchatek", a nawet "Peppa". 

Moja siostrzyczka - dla odmiany robi totalny armageddon :P

A przecież to dopiero początek 2 tygodniowej przerwy od przedszkola !!!

***
Ostatnie dni -podobnie jak i dla Was- są dla misiowej rodzinki trudnym czasem. Misiowi rodzice dzień po dniu muszą odwoływać misiowe zajęcia terapeutyczne lub stają przed decyzja- "jechać" czy "nie jechać".... W większości przypadków, wybieramy to drugie. 
Wam również polecamy pozostanie w domu w ciągu najbliższych dni i tygodni.
Jeśli nie musimy wychodzić z domu- nie wychodźmy. Jeśli możemy- zróbmy zakupy naszym sąsiadom w podeszłym wieku. Jeśli musimy gdzieś pojechać- `nie zatrzymujmy się po drodze, niepotrzebnie się nie narażajmy.
Bądźmy ROZWAŻNI, bo właśnie nasza rozwaga może w najbliższych dniach ocalić życie nam lub bliskim nam osobom.

***
P.S. Pamiętajcie iż ciągle możecie przekazać mi Wasz 1% podatku:
 
Numer KRS Fundacji "Potrafię Pomóc":  
0000303590 

Cel szczegółowy 1%: 
240-211 Barbara Ożga

Z całego serducha DZIĘKUJĘ!!!

Wasza Mała Misia z siostrą i Rodzicami

***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz