niedziela, 19 kwietnia 2015

Efekty misiowej rehabilitacji dowodem na sens 1% podatku!!!

Mineło dokładnie półtora tygodnia od momentu wprowadzenia przez misiową rehabilitantkę nowego programu ćwiczeń, a tu takie nowości...

Po czterech dniach ćwiczenia nowym misiowym programem zaczęłam SAMA podciągać się z leżenia do pozycji czworaczej!!!
Aaaa!!! 
Mała Misia wymiata!!!

*
Dziękuję Kochane Ciocie Rehabilitantki- jesteście The Best!!! 
*

To co, że podciągam się tylko po skończonych ćwiczeniach... To co, że podciągnę się tylko kilka razy- na ile mam misiowej siły...Najważniejsze jest to, że się SAMA podciągam!!!

Do tej pory, by móc zacząć raczkować, rodzice musieli "postawić" mnie w pozycję czworaczą...a teraz JA...Mała Misia będę mogła sama przyjąć pozycję czworaczą (do raczkowania), bez niczyjej pomocy!!!
Rodzice są oczywiście w pełni misiowego szczęścia:o)

***
...a już w środę jedziemy do Ortop Poliklinika po szynę Dobbs'a która pozwoli zabezpieczyć misiowe nóżki przed powrotem do pozycji końsko szpotawej (koszt z butami-2 100 zł). Niestety u mnie szyna Denis-Brown nie do końca zdała egzamin, gdyż cały czas ją zrzucałam podczas misiowego snu . Szyna Dobbs'a ma inną konstrukcję i daje o wiele więcej swobody- nie ogranicza tak ruchów jak szyna Denis-Brown. Niestety zakup szyny jest konieczny. Bez specjalistycznej szyny nie będzie możliwa nauka prawidłowego misiowego chodu- gdyż moje nóżki cały czas układają się do środka (wracając do pozycji końsko-szpotawej).

 ***
Kochani Misiowi Przyjaciele!!!
Dziękuję Wam pomoc, wsparcie i Wielkie Serca!
Bez Was nie była by możliwa tak intensywna misiowa rehabilitacja- to dzięki Wam dzisiaj pięknie raczkuję, to dzięki Wam z dnia na dzień robię coraz większe postępy...to dzięki Wam wierzę, że już niedługo sama stanę na nogi!!!

Za to wszystko i wiele więcej z całego serca Wam 
DZIĘKUJĘ!!!
***

...a jeśli nie złożyliście jeszcze swoich deklaracji PIT za 2014 rok będę wdzięczna za przekazanie swojego 1 % podatku właśnie na mnie, wpisując:
 
1. Numer Krajowego Rejestru Sądowego Fundacji "Potrafię Pomóc" (KRS):  

0000303590

2. Wnioskowaną kwotę podatku, nie wyższą niż 1% należnego podatku (po zaokrągleniu do pełnych dziesiątek groszy w dół).

3. W części "INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE" w rubryce "Cel szczegółowy 1%":

240-211 Barbara Ożga
 
Z całego serca Wszystkim DZIĘKUJĘ!!!
Pamiętajcie... 1% POMAGA!!! 
***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz