niedziela, 4 marca 2018

Prośba o przekazanie 1% podatku dla Basi Ożgi- Małej Misi

***
Kochani Misiowi Przyjaciele!!!
Jak co roku również i w tym proszę Was z całego serducha o Wasz 1 % podatku, który działa cuda. Dzięki niemu mogę uczestniczyć w różnych formach rehabilitacji- rehabilitacji ruchowej, logopedycznej, aquaterapii, nauce alternatywnych form komunikacji. 
 
Dzięki 1% podatku już niedługo dotrze do mnie rower rehabilitacyjny na którym od tego tygodnia zaczynam naukę jeżdżenia i ćwiczenia misiowych nóżek. 
Dzięki Waszemu 1% podatku mam szansę na SAMODZIELNOŚĆ...
 
 Dlatego BARDZO proszę Was o pomoc i wsparcie w walce o moją SAMODZIELNOŚĆ....o Wasz 1% podatku, bez którego nie byłabym w stanie być tak intensywnie rehabilitowana i bez którego nie zrobiłabym tak dużych postępów...
... bez którego nie zaczęłabym CHODZIĆ!!!


Choć wiem, że czeka mnie jeszcze wiele godzin intensywnej rehabilitacji ruchowej, rehabilitacji w wodzie, wiele godzin rehabilitacji logopedycznej, wiele chwil zwątpienia, Wasz 1% daje mi szansę na LEPSZE JUTRO. 
Dlatego z całego serca już dziś dziękujemy Wszystkim, którzy zdecydują się przekazać 1% podatku właśnie na Basię. 
Pamiętajcie- Wasz 1% działa CUDA!!!
Mała Misia z Rodzicami (Agnieszka, Paweł i Basia Ożga)
 
***

1 komentarz:

  1. Zobacz sobie torba wodoszczelna na kajak. Moim zdaniem warto zabrac ze soba taką torbę nad wodę. Dzięki niej nie zamoczą wam się rzeczy na spływie kajakowym i nie tylko. My mamy dwie takie torby i jesteśmy z nich bardzo zadowoleni.

    OdpowiedzUsuń