środa, 4 czerwca 2014

Misiowe podziękowania, czyli Dzień Dziecka w misiowym domu

Jesteście ciekawi jak upłynął weekend w misiowym domku?... Na pewno!!! Już Wam zdradzam:o)
***
Sobota to dzień misiowej Aaquaterapii- czyli misiowej rehabilitacji w wodzie, ale nie tylko! To również jeden z najprzyjemniejszych dni w całym misiowym tygodniu- dzień zabaw i spacerów z babcią, mamą i misiowym tatą. Ahh...jak ja lubię soboty!!!




***
Niedziela to Misiowy Dzień Dziecka. Upłynął mi oczywiście bardzo pracowicie...
Co tam, że niedziela! Co tam, że Dzień Dziecka! Swoje trzeba zrobić... i tyle! Okazało się, że pomimo "wolnego" od misiowych ćwiczeń, wcale nie miałam takiego "wolnego"... pionizowanie, ćwiczenie pozycji czworaczej, czytanie książeczek itd. Ehh...nie ma lekko! Mała Misia nie odpoczywa...nawet w Dniu Dziecka! Oj tam, oj tam- jak trzeba, to trzeba... i tyle! Koniec kropka, tyle w temacie.






Na szczęście po południu wybrałam się z mamą, tatą i misiową babcią na spacer po Parku Sołackim i było bardzo, bardzo miło:o)



No i najważniejsze... prezenty! Od mamy i misiowej Babci dostałam trzy nowe "metkowce" made by "Mama & Misiowa Babcia"- kotka, słonika ...i małą misie!


 



...a od taty dostałam śliczne misiowe wiaderko z łopatką i foremkami do zabaw w misiowej piaskownicy... ale to nie wszystko!

 ***
Wczoraj rano listonosz przyniósł mi śliczną karteczkę z życzeniami od kolegów i koleżanek misiowej mamy z Krakowa. Oczywiście misiowa mama musiała poryczeć się jak małe dziecko przy czytaniu misiowych życzeń. Hihi, ta misiowa mama! Nie przypuszczałam, że z niej taka beksa;o)
 *

Kochani Misiowi Przyjaciele!!! 
Zrobiliście mi i misiowej mamie nie lada niespodziankę! Z całego serca dziękujemy za pamięć, pomoc, wsparcie i Wasze wielkie serducha!!! 
Dziękujemy za Wasz finansowy wkład w misiową rehabilitację, za pozytywną energię i za to, że jesteście z nami... 

*


 ***

DZIĘKUJEMY!!!

***
Co więcej, to nie był jedyny prezent jaki zgotowali mi ostatnio Misiowi Przyjaciele. Kilka Dni Temu Paulina Kwiatkowska i Recenje Kiti zorganizowały Blogowe WOW czyli specjalne spotkanie blogerów, na którym zorganizowana została loteria mająca na celu wsparcie trójki wspaniałych dzieci- Nikoli, Franka i mnie -Małej Misi! Aaa...jak wiele osób o mnie pamięta! Z całego serca dziękujemy organizatorkom za wspaniała inicjatywę!  Zebrane pieniążki zostaną w całości przekazane na misiową rehabilitację!!!
***
Jeszcze raz:

DZIĘKUJEMY!!!
***


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz