niedziela, 28 lutego 2016

Wyjątkowa Misiowa Wizyta

Pewnie zastanawiacie się co słychać u Małej Misi?
Postaram się zaspokoić Waszą ciekawość :O)

Ostatni tydzień spędziła na odwiedzinach u misiowych specjalistów- rehabilitantki oraz misiowej logopedy. 
***
We wtorek odwiedziłam misiową rehabilitantkę-ciocię Magdę z Krobi.
Ciocia Magda ucieszyła się z faktu, iż coraz lepiej łapię równowagę. Zaleciła ćwiczenie misiowych czworaków (celem wzmocnienia misiowego brzuszka) oraz:
 ...ćwiczenie misiowej równowagi...


...stanie w misiowym pionizatorze...



...masaże oraz...(i najważniejsze), misiowe chodzenie...albo raczej naukę misiowego chodzenia.
Pani Magda zaleciła jednak zmianę techniki chodzenia...i nie chodzimy już "na boso", ale z misiowych łuskach ortopedycznych oraz specjalnych misiowych "adidasach", abym czuła się bardziej stabilnie:
 ***
W piątek odwiedziłam misiową logopedę   Dr. Rutkiewicz-Hanczewską. Z panią doktor kontynuujemy naukę misiowej mowy za pomocą Metody Krakowskiej. Od dwóch tygodni przychodzi też do mnie ciocia ze studiów logopedycznych i ćwiczy ze mną wg tej metody. Misiowa mama stwierdziła niedawno, że to ostatni moment na to, bym zaczęła mówić i jeśli teraz nie skupimy się intensywnie na misiowym rozwoju mowy, to za rok, może być już za późno... No i oczywiście nie omieszkała zakupić całego arsenału misiowych pomocy logopedycznych (uzupełniając pokaźny już zbiór misiowych pomocy o nowe egzemplarze):







Oj tam oj tam...jak będę chciała mówić, to będę mówić...a jak nie będzie mi się chciało, to będę się porozumiewać za pomocą komunikacji alternatywnej...i tyle! :P


***
...a dzisiaj byłam w odwiedzinach u kogoś Wyjątkowego...wyjątkowego przez duże "W"... u mojego hospicyjnego kolegi Ziemowita .

 

 Oczywiście było super, zjadłam pyszne ciacho upieczone przez Ziemkową Mamę, pohuśtałam się na wypasionej Ziemkowej huśtawce rehabilitacyjnej oraz porzucałam piłeczki do Shili- ziemkowego pieska... było po prostu SUPER :O)
*
Drogi Ziemowicie, drodzy rodzice Ziemka, dziękujemy za przemiłą wizytę :O)
 * 


***
...a dla wszystkich dbających o zdrowie i ładną figurę polecamy stronę Ziemkowej Mamy z pysznymi, zdrowymi przepisami  z kuchni 5 przemian: 


Jak się okazuje zdrowa kuchnia, też może być pyszna:O)
***
...no a jak będziecie mieć wyrzuty, że zjedliście za dużo kalorii możecie poćwiczyć ze mną ... Chodakowską, lekko zmodyfikowaną przez Małą Misie:O)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz