piątek, 16 stycznia 2015

Prośba o przekazanie 1% podatku dla Małej Misi- dla Basi Ożgi !!!

Kochani Misiowi Przyjaciele!!!
 Podobnie jak rok temu, zwracam się do Was z ogromną prośbą... prośbą o przekazanie mi swojego 1% podatku!!!

Ten gest nic nie kosztuje, a dla mnie znaczy tak wiele...

To dzięki Wam i Waszemu 1% podatku mam odwagę wierzyć w cuda- iż już niedługo stanę na nogi o własnych siłach... iż już niedługo, jak inne dzieci będę cieszyć się życiem!!!

 Przez artrogrypozę, zaburzenia funkcji połykania oraz opóźnienie psyhoruchowej wymagam szczególnej opieki, sprzętów ortopedycznych oraz kosztownej, intensywnej rehabilitacji psychoruchowej i logopedycznej.

Proszę, daj mi szansę na samodzielność...
Przekaż mi swój 1% PODATKU!!!
*
By przekazać mi swój 1%, należy w rozliczeniu rocznym PIT w części:
 „WNIOSEK O PRZEKAZANIE 1% PODATKU NALEŻNEGO NA RZECZ OPP" wpisać:

1. Numer Krajowego Rejestru Sądowego Fundacji "Potrafię Pomóc" (KRS):  
0000303590
2. Wnioskowaną kwotę podatku, nie wyższą niż 1% należnego podatku (po zaokrągleniu do pełnych dziesiątek groszy w dół).
3. W części "INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE" w rubryce "Cel szczegółowy 1%":
240-211 Barbara Ożga

Zaznaczając rubrykę "Wyrażam zgodę", otrzymacie specjalne podziękowania od fundacji.
Na stronie nowej misiowej fundacji możecie pobrać darmowy program do wypełniania deklaracji PIT lub możecie wypełnić deklarację on-line: http://potrafiepomoc.pit-pro.pl

***

Pamiętajcie, iż to głównie dzięki Wam i Waszemu 1% podatku mogłam ćwiczyć przez cały rok pod okiem moich kochanych misiowych rehabilitantek - cioci Magdy, Moniki, Malwiny i Asi.  To dzięki Wam mogłam uczestniczyć w zajęciach aquaterapii. To dzięki Wam i Waszemu 1% zaczęłam ...RACZKOWAĆ!!!

Dziękuję Wam z całego serca i jeszcze raz proszę... pamiętajcie o mnie wypełniając swoje deklaracje PIT, za 2014 rok!
*
POMÓŻ!!
Podaruj mi szansę na SAMODZIELNOŚĆ,
...podaruj mi 1% PODATKU!!!
*


Basia z Rodzicami (Misiowa Rodzinka)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz