poniedziałek, 23 grudnia 2013

Wesołych Świąt!!! ...czyli życzenia i podziękowania dla Misiowych Przyjaciół

Upps.....znowu zrobiłam sobię dłuższą przerwę w blog'owaniu, ale to wszystko przez masowanie i świąteczną gorączkę! Ehh:o)
*
 Piątek to dzień wyjazdu na misiowe pobranie krwi- konieczne badania przed wizytą u endokrynologa. Panie pielęgniarki oczywiście nie mogły się wkłuć...i dopiero po trzeciej próbie, w końcu zdecydowały się na "wyciskanie"  krwi z misiowych paluszków...:o( Biedne misiowe paluchy...
Po powrocie, kiedy myślałam już, że misiowa mama odpuści mi jedną turę misiowego masowania, okazało się, że nie... nie ma tak dobrze. Misiowa mama zaplanowała mi cały dzień co do minuty i oczywiście udało się jej jakimś cudem wcisnąć w drugą połowę dnia dwa misiowe masaże.. normalnie brak mi słów do tej misiowej mamy! 
*
Sobota to "maraton misiowego masowania"...masowanie rozpoczęłyśmy po 9, a zakończyłyśmy przed 20!!! Oczywiście nie dotrwałam do końca, i pod koniec ostatniego masażu ucięłam sobie półgodzinną drzemkę, a co!...nie można?;o) Można, można...ciocia pozwoliła!..hihi Ja sobie smacznie spałam a misiowa mama się gimnastykowała. Tak to mogę być masowana! Nawet pół nocy! Hihi:o)




Sobota to też dzień misiowych niespodzianek...
Pierwsza niespodzianka to misiowa paczka z hospicjum ze świątecznymi życzeniami...
*
Pragnę w tym miejscu podziękować wszystkim ciociom z hospicjum za pomoc, wsparcie i za misiową opiekę- Pani doktor, pielęgniarkom.... a w szczególności cioci Kasi- misiowej rehabilitantce. Z całego misiowego serca DZIĘKUJĘ!!!!
*

Kolejną niespodziankę sprawiła mi misiowa mama- przytachała z pobliskiej Biedrony krzywego, zielonego krzaczora...i powiedziała, że to "choinka":o) Hihi, powstrzymam się od komentarza! Powiem tylko, że po ubraniu, to może nawet troszkę przypomina choinkę... Mama i jej misiowe pomysły!!!

*
Niedziela i poniedziałek upłynęły mi na misiowych masażach i gdyby nie misiowy tato zanudziłabym się z tą mamą....a w poniedziałek misiowy tato kupił łańcuch i lampki na misiowe drzewko no i w końcu mogę go nazwać "misiową choinką";o)


 ***
  Kochani Misiowi Przyjaciele!

Z okazji zbliżających się Świąt pragnę złożyć wszystkim Misiowym Przyjaciołom najserdeczniejsze życzenia, zdrowych, radosnych, spokojnych Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w rodzinnym gronie oraz szczęśliwego Nowego 2014 Roku!!! 


 ***
Pragnę jeszcze raz serdecznie podziękować wszystkim ludziom dobrego serca wspierającym  misiową rehabilitację. Dziękując za pomoc, wsparcie, mikołajkowe prezenty na misiowym koncie .... za 1 % podatku, za wszystkie słowa wsparcia dla misiowej rodzinki.
 DZIĘKUJĘ!

Jesteście Kochani!!!
















***




























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz