niedziela, 7 października 2018

6 Misiowe Urodzinki

Kochani Misiowi Przyjaciele!!!

Tydzień temu obchodziłam swoje 6 misiowe urodzinki. Kto by pomyślał, że jestem już taka duża :D
W tym roku misiowe święto obchodziliśmy w sposób wyjątkowy. Świętowaliśmy bowiem nie jeden- a dwa dni!!! 
*
28 września, w dzień misiowych urodzin najpierw jadłam misiowego torta w przedszkolu, a później- wieczorem -świętowałam razem z całą misiową rodziną. Było SUPER:)
Na moje urodzinki przyjechała nawet misiowa babcia z dziadkiem oraz misiowi wujkowie i ciocie...




***

29 września misiowym rodzicom udało się zorganizować drugie - główne misiowe przyjęcie urodzinowe -dla misiowych znajomych.
Pierwsze, tak ważne dla Basi przyjęcie urodzinowe po powrocie do Krakowa.

*
Kochani Misiowi Przyjaciele!!! 

Z całego serca pragniemy Wam podziękować że byliście z nami w tym szczególnym dniu. Dziękujemy w imieniu naszej Basi za obecność, dobre słowa i Wasze wsparcie.
Dziękujemy że jesteście z nami i zawsze możemy na Was liczyć!!!
Basia z Rodzicami :O)
***





***
Jak na małą intelektualistkę przystało dostałam od Was całe mnóstwo ślicznych misiowych prezentów- książeczek oraz kolorowanek z naklejkami z których się bardzo ale to bardzo się ucieszyłam :O)
Teraz misiowi rodzice nie mają wyjścia- będą musieli czytać mi książeczki w chłodne jesienne wieczory.
Dziękuję Wszystkim za super prezenty- wszystkie trafione!!!
Jesteście Kochani :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz