niedziela, 14 marca 2021

Hormon wzrostu- czyli misiowe nowości

 Kochani Misiowi Przyjaciele!!!

    Niedawno otrzymałam informację, iż odbyła się misiowa komisja w sprawie hormonu wzrostu i został on mi przyznany. Niestety ze względu na misiowe bezdechy konieczne będzie dodatkowe badanie na bezdechy senne w Rabce Zdrój oraz opinia lekarzy czy hormon w ogóle może zostać mi podawany. 

...a tak wyglądam w masce od aparatu CPAP, który będzie wspierać mój misiowy oddech w nocy i będzie chronić mnie przed misiowymi bezdechami.




Dodatkowo na ostatniej wizycie ortopeda zauważył niewielkie skrzywienie misiowego kręgosłupa (które podczas podawania hormonu wzrostu może się znacząco pogłębić). Dlatego przed podaniem hormonu musimy jeszcze skonsultować z lekarzami te dwie kwestie.

Hormon wzrostu ma na celu nie tylko pobudzenie wzrostu (i tym samym uchronienie mnie przed otyłością, która jest bardzo powszechna u starszych dzieci i dorosłych z zespołem Shaaf-Yang), ale również ma na celu wzmocnienie misiowych mięśni i tym samym pomoc w misiowej rehabilitacji ruchowej.

***

Przez ostatnie tygodnie dawałam się misiowym rodzicom mocno w kość, gdyż zaczęłam wystawiać język, lizać i gryźć wszystko- dosłownie cały czas. Misiowy rodzice byli wręcz na skraju załamania psychicznego ale jakoś dają radę i ostatecznie zaczęli ignorować moje misiowe zachowania. Niestety przez to teraz praktycznie cały czas chodzę w misiowym śliniaku i z plastrami na rękach -wczoraj pogryzłam się aż do krwi :(  

Misiowe "lizanie" i "gryzienie" okazuje się bardzo powszechnym problemem u dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej.  Dlatego wróciłam do regularnych zajęć z integracji sensorycznej dwa razy w tygodniu. Mam teraz zajęcia z misiowym logopedą- trzy razy w tygodniu i zajęcia z integracji sensorycznej -dwa razy w tygodniu. Dodatkowo rehabilitację ruchową 5 razy w tygodniu (ostatnio co drugi dzień- ćwiczenia z misiową mamą).

***

Kochani!!! 

Mam też dla Was misiowego Newsa- w maju jadę z misiową mamą na pierwszy w swoim życiu turnus rehabilitacyjny (z rehabilitacją ruchową) do Zabajki!!!

Nie byłoby to możliwe, gdyby nie Wasze wsparcie i Wasz 1% podatku, dzięki któremu mogę kontynuować regularną rehabilitację logopedyczną, ruchową i zajęcia z integracji sensorycznej!!! 

 Dlatego jeśli zastanawiacie się komu przekazać Wasz 1% podatku- pamiętajcie, iż możecie przekazać go mi- Waszej Małej Misi.  

KRS Fundacji "Potrafię Pomóc": 0000303590  

Cel Szczegółowy: 240-211 Barbara Ożga


Już dziś dziękuję Wszystkim, którzy zdecydują się przekazać mi 1% podatku. 

Wasz 1% to Moja szansa na SAMODZIELNOŚĆ!!!

Z całego serducha wszystkim dziękuję - Wasza Mała Misia (Basia Ożga) z siostrą i rodzicami




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz