sobota, 20 listopada 2021

Misiowy turnus w Zabajka 2

 Kochani Misiowi Przyjaciele!!!

Niedawno wróciłam z długo wyczekiwanego turnusu rehabilitacyjnego w Zabajka 2 i chciałabym się podzielić z Wami relacją z niego.

***

Turnus dostaczył mi oraz misiowej mamie wielu wzruszeń oraz pozytywnych wrażeń, zresztą- sami zobaczcie...


***

Turnus rehabilitacyjny w Zabajka 2 w Złotowie był sponsorowany dzięki zbiórce charytatywnej utworzonej przez Michała Dąbrowskiego w ramach CSR (Społecznej Odpowiedzialności Biznesu) w firmie Kuehne+ Nagel w której pracuje misiowa mama.

 Z całego serducha chcielibyśmy jeszcze raz podziękować WSZYSTKIM- całemu działowi Sales Kuehne+Nagel, pracownikom K+N oraz znajomym, którzy dołożyli swoją cegiełkę do misowego turnusu. 

DZIĘKUJEMY!!!


***

Turnus w Zabajka 2 był drugim turnusem na który pojechałam w swoim życiu, więc choćby przez to był sam w sobie czymś baaadzo wyjątkowym.

Każdego dnia uczyłam się nowych umiejętności jak i doskonaliłam te stare. 

Plan misiowego turnusu składał się z poniższych zajęć:

-kinezyterapii (fizjoterapii)

-hipoterapii

-neurologopedii

-aquaterapii (basen)

-zooterapii (alpakoterapii/dogoterapii)

-terapii zajęciowej

-intergacji sensorycznej (SI)

-terapii tkanek miękkich.

    Zajęcia miałam od 8 do 17:40 z przerwą na obiad oraz na misiową drzemkę, więc miałam co robić ;o)

Z wujkiem Jankiem ćwiczyłam chodzenie po schodzach oraz po bierzni. Dzień po dniu Panu Jankowi udawało się przełamywać moje misiowe ograniczenia i dawać mi motywację do dalszej pracy.

 


 *

Jednym z moich ulubionych zajęć była zooterapia (dogo i alpakoterpapia) z wujkiem Radkiem.

Zajęcia były pełne wrażeń i emocji- misiowa mama popłakała się na nich aż dwa razy!!!





Hitem turnusu okazały się jednak zajęcia z hipoterapii z wujkiem Sławkiem:

 
 
Największą frajdę sprawiało mi jeżdzenie tyłem na koniu:
 

Po całym dniu ćwiczeń "relaksowałam" się w basenie z ciocią Agą:

...a kiedy nie ćwiczyłam odwiedzałam misiowe alpaki:

 

...oraz łapałam ostatnie promienie jesiennego słońca i spacerowałam z misiową mamą w pięknych okolicznościach przyrody:

***

Turnus uważam za bardzo udany :O) 

Dziękujemy wszystkim terapeutom za wspaniałe chwile w Zabajka 2!!!

Dziękujemy jeszcze raz Wszystkim, którzy dołożyli swoją cegiełkę do misiowego turnusu.

DZIEKUJEMY za Wasze Wielkie Serducha!!!
Jesteście KOCHANI !!! 


Wasza Mała Misia (Basia Ożga) z Rodzicami

*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz