środa, 26 października 2022

Misiowe Urodzinki i powrót do szkoły

 Kochani Misiowi Przyjaciele!!!

Nie tak dawno świętowałam w Krakowie razem z misiową rodzinką swoje 10te urodzinki.

Niemożliwe że jestem już taka duża!!!



Dziękujemy całej rodzinie za obecność i prezenty. Trzymam mocno misiowe kciuki aby wszystkie się spełniły!!!

***

Początkiem września rozpoczełam swoją przygodę w  II klasie Specjalnej Szkoły Podstawowej w ZSS nr 6 w Krakowie. Wszyscy zgodnie orzekli, że urosłam i lepiej chodzę - a misiowi rodzice dodają, że również wiecej mówię po wakacjach. Innymi słowy misiowe wakacje się udały i wracam po wakacjach pełna energii.

 

 ***

W nowym roku szkolnym czeka na mnie wiele wyzwań - w tym semestrze będę miała zajęcia z hipoterapii, integracji sensorycznej oraz zajęcia z logopedą. Będzie się działo!!!


Trzymajcie za mnie misiowe kciuki,

Wasza Mała Misia

***


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz