poniedziałek, 3 marca 2014

Weekend misiowych wycieczek

Weekend upłynął mi "wyjazdowo" i "wyjściowo", ...czyli po prostu na misowych wycieczkach. Piękna, wiosenna pogoda zachęciła misiową rodzinkę do popołudniowych spacerów.
*
W sobotę razem z misiowymi rodzicami odwiedziłam pobliskie centrum handlowe celem zakupu misiowych bucików- najnormalniejszych w świecie misiowych trampków, zawiązywanych na sznurówki. Okazało się, że wcale nie jest tak łatwo kupić buciki na małą misiową nóżkę, a co dopiero trampki...i to jeszcze ze sznurówkami!!! Ostatecznie udało się nam "coś" upolować... "Coś", czyli o dwa rozmiary większe kwiaciaste misiowe trampolki z napstrzonymi na prawo i lewo małymi kwiatuszkami... Niestety, era starych, normalnych trampek przeszła chyba do historii,... a szkoda!
Na poprawę humoru mama kupiła mi jeszcze dwie misiowe opaski na uszy. Misiowy tato zwrócił ostatnio uwagę na moje coraz to bardziej odstające uszka. Powiedział, że jeszcze trochę i będę wyglądać jak ...Urban! Ehh, ten misiowy tato!!!



***
Niedziela to dzień misiowych spacerów. Popołudniu razem z misiowymi rodzicami wybrałam się na spacer do parku. Po drodze, tradycyjnie już minęliśmy długą i niespotykaną o tej porze roku kolejkę do lodów-"Lodów Tradycyjnych", okrzykniętych w zeszłym roku najlepszymi lodami w Poznaniu.
Hmm...czy też odnosicie nieodparte wrażenie, że komuś pomyliły się pory roku??

W parku oglądałam misiowe kaczki i fruwające gołębie. Tego popołudnia było bardzo, ale to bardzo ciepło... tak ciepło, że musieliśmy robić przerwy na picie misiowej herbatki...mmniam!






 ***
Poniedziałek to powrót do szarej rzeczywistości, czyli Vojta, pełzanki i misiowe turlanki. Rano odwiedziła mnie Monika a po południu ciocia Kasia. Ostatnio mam nie najgorszą saturacje i daję sobie radę bez misiowych nochali. Oczywiście od czasu do czasu muszę dać popis i zrobić się sina pod misiowym noskiem (zwłaszcza podczas ćwiczeń i misiowych akcji "KUPA") i wtedy rodzice muszą mi podłączyć misiowy tlenik. Najważniejsze jednak, że póki co daję radę i jest dobrze!!! Musi być, innej opcji nie ma!
:o)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz