sobota, 11 stycznia 2014

Misiowa prośba o przekazanie 1% podatku!!!

Kochani Misiowi Przyjaciele!!!


Podobnie jak rok temu, również i w tym roku proszę Was o wsparcie. 
Już dziś, zwracam się do Was z ogromną prośbą.... Prośbą o przekazanie mi 1% podatku!!!
 ***

Każdy z Was może przekazać swój 1%  właśnie dla mnie!
Aby przekazać mi 1% należy w rozliczeniu rocznym PIT za 2013 rok w części „WNIOSEK O PRZEKAZANIE 1% PODATKU NALEŻNEGO NA RZECZ OPP" wpisać:

1. Numer Krajowego Rejestru Sądowego Fundacji Jaś i Małgosia (KRS):  
0000127075

2. Wnioskowaną kwotę podatku, nie wyższą niż 1% należnego podatku (po zaokrągleniu do pełnych dziesiątek groszy w dół).

3. W części "INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE" w rubryce "Cel szczegółowy 1%":
 #495 Barbara Joanna Ożga

***

 ***

 Ten gest nic nie kosztuje- a może mi bardzo pomóc. Może mi pomóc spełnić misiowe marzenie.... marzenie o tym by STANĄĆ NA NOGI!!!

 
***
 
Dzięki pieniążkom uzbieranym w zeszłym roku, przez kilka miesięcy mogłam ćwiczyć pod okiem moich ukochanych rehabilitantek- cioci Magdy od Vojty, cioci Joli, cioci Magdy od Bobath'ów, cioci Sylwia od Bobath'ów, cioci Magdy...Dodatkowo, dzięki zebranym pieniążkom pojadę w tym roku na turnus rehabilitacyjny!!!


*
Z całego serca, dziękuję wszystkim osobom, które zdecydują się ofiarować mi swój 1% podatku!!!
Pamiętajcie...1% POMAGA!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz