poniedziałek, 20 stycznia 2014

Życzenia z okazji Dnia Babci i Dziadka!!!

 ***
Kochani Dziadkowie!!!

Z okazji Waszego Święta, pragnę złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia:
Zdrowia, ...bo jest najważniejsze!
Szczęścia, ...bo jego nigdy za wiele!
Spełnienia marzeń, ...bo na marzenia nigdy nie jest za późno!
Zadowolenia z dzieci i wnuczki, ...bo to rozumie się samo przez się!
Oraz Wszystkiego Najlepszego!!!
 Z całego misiowego, malutkiego serduszka życzy ...
Basia:o) 
*
Dziękuję Wam za każde słowo otuchy, każdego misiowego buziaka, każde przytulenie, każde wytarcie buzi, każde misiowe odwiedziny...  każde wzięcie na ręce...za każdą opowiedzianą historię, za każdą zabawę, każdą zaśpiewaną piosenkę. Za to, że zawsze o mnie myślicie- że pamiętacie i jesteście przy mnie!!! Dziękuję za to, że martwicie się o mnie, ze cieszycie się z moich "małych-dużych" sukcesów. 
Dziękuję za to, że jesteście!!!

Wasza Wnuczka Basia:o)
 
 ***

...a oto mój mały prezent, próbka zdjęć z misiowej sesji- specjalnie dla Misiowych Dziadków!!!



P.S. Misiowi rodzice specjalnie tak długo czekali z misiową sesją, abym byłam na tyle "dobra" oddechowo, by mogli przeprowadzić ją bez misiowych nochali!!! Na szczęście, w końcu się doczekali....i ja też:o)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz