poniedziałek, 10 czerwca 2013

Prośba o wsparcie i podziękowanie dla Misiowych Przyjaciół!



Poniedziałek upłynął w cieniu oczekiwania na kuriera, który przywieźć miał misiowy koncentrator.
Rano ćwiczyłam z misiową mamą i prawie z ogóle nie płakałam podczas ćwiczeń. 







Przed południem była nauka misiowego karmienia, tym razem dostałam obiadek- kurczaka z warzywkami. Niestety nie byłam głodna i do końca smak kurczaka nie przypadł mi do gustu …dlatego cały obiadek wylądował na misiowym śliniaku. W południe zrobiłam sobie misiową drzemkę. Po południu, podczas ćwiczenia Vojty, przewróciłam się sama na misiowy brzuszek! Pokazałam, że jednak umię ...i trzeba mnie tylko odpowiednio zmobilizować:o)
 Rodzice cali w skowronkach!! 




 
Wieczorem, w misiowe progi zawitał kurier z misiowym koncentratorem. Huraa!!! Teraz to dopiero będę mogła wychodzić na misiowe spacery!!!  Niestety misiowy koncentrator kosztował  kilkanaście tysięcy złotych, które misiowi rodzice musieli w większości wyłożyć z własnej kieszeni.
***

W tym miejscu razem z rodzicami z całego serca chciałabym podziękować wszystkim Misiowym Przyjaciołom za pomoc i wsparcie finansowe. Dziękujemy za przekazanie 1% podatku oraz za przekazywanie darowizn na Fundacje Pomocy Dzieciom „Jaś i Małgosia” (okazało się, że na chwile obecną oprócz 1% możliwe jest również przekazywanie darowizn dla Basi za pośrednictwem  tej fundacji). 

Misiowi Przyjaciele jesteście Kochani!!! 

Każdy, kto chciałby jeszcze wesprzeć  Małą Misię, może to uczynić przekazując darowiznę na rzecz:

 Fundacji "Jaś i Małgosia"
ul. Tatrzańska 105
93-279 Łódź

Na konto Nr: 88 1240 2539 1111 0010 2766 0745 


Tytułem przelewu: „Ożga Barbara Joanna # 495”

 
Dziękujemy wszystkim za Wasze wsparcie! ! !
 
Pieniążki, które przekażecie posłużą misiowym rodzicom na pokrycie kosztów rehabilitacji oraz pomocy ortopedycznych  i specjalistycznego sprzętu (koncentrator, ssak, pulsoksymetr).


***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz